torsdag 26. juni 2008

Here's to you, Mrs Robinson - en ålreit deal

Jeg skal ikke påstå at det ikke er en alvorlig forseelse å misbruke den tilliten man automatisk får som ansatt i en ungdomsanstalt, og hvilket grovt brudd det er på denne tilliten å innlede et seksuelt forhold til en mindreårig mens "barnet" er i anstalten (edit: Jeg leste feil, gutten var sluppet ut av anstalten da forholdet ble innledet). Men hvis vi sammenligner denne saken med en del andre tilfeller av misbruk, så har gutten skutt gullfuglen.

Her har vi en situasjon hvor gutten, som i en alder av 17 er gammel nok til å velge selv hvem han ønsker å ha sex med (i Norge ihvertfall), blir forført av en eldre, blond dame som sannsynligvis er penere enn det bildet tilsier. Det står ikke nevnt i artikkelen om hun er mor, men om hun ikke er MILF så er hun ihvertfall en soleklar cougar. Hun er singel, erfaren og kan sannsynligvis litt av hvert om litt av hvert. Dette i seg selv er en ganske ålreit deal, men i tillegg så slår hun til med gratis lån av bilen hennes mens hun er borte. Alt i alt utvikler dette seg til å bli et ganske solid forhold, med flere fordeler enn de fleste forhold jeg har vært i.

Så leser jeg det viktigste: denne 60 år gamle villkatten fra Florida (en notorisk kinky stat) introduserer hun de to tingene som topper min top 10 liste over de kuleste tingene i verden: dop, og en 14-åring. Riktignok var fjortenåringen en gutt, men en "devil's threesome" er også absolutt til å anbefale, om ikke like skryteverdig. Jeg vet ikke hva gutten har planlagt videre, men som 17-åring har han allerede blitt skrevet om i internasjonale aviser, hatt sex med en 60-åring, hatt trekant og tatt dop (i tillegg til alt han gjorde for å komme inn i anstalten). Jeg tror vi trygt kan si at det bare kan gå nedover herifra.

Med mindre han starter et band, og da får vi sannsynligvis en ny Libertines.

-Zapp
Lagt inn av Zapp & Kif kl. 23:47 |  
Etiketter:

2 kommentarer:

Abonner på: Legg inn kommentarer (Atom)